Friday, June 12, 2009

Victoria & Szeto.

Kampung Jenalik Masjid, Sauk. Kuala-Kangsar Perak 07 Jun 2009


Malam Nikah 6 Jun 2009.
Tahniah dan selamat Pengantin baru untuk mempelai, seingat Teman dalam sejarah Wedding Photografi inilah kali pertama sesi pengambaran sewaktu upacara akad nikah dalam Masjid tidak dibenarkan "mandotori"... cuma kisahkan pengalaman je.. Usai solat Magrib Teman bersalam dengan Imam yang bertugas sambil memperkenalkan diri(kebiasaan Teman le adat beradap) disinilah larangan disampaikan oleh Imam yang nampak serba salah.. so diringkaskan kisah Majlis upacara Akad Nikah di 'Tranfer' ke rumah pengantin perempuan.. tu je le..!
kkt 21

kkt 22

kkt 23

kkt 15

kkt 18

kkt 16

kaktih

kaktih2

kkt 17

kkt 19

kkt 1

kkt 2

kkt 3

kkt 4

kkt 20


Wedding dan outing 7 Jun 2009
...Mesra dan selesa! itu yang Dapat Teman gambarkan tentang Job kali ni, kedua mempelai memang bijak berposing(ini yang dingini oleh semua Juru Photog..)dan mesra bila di minta mengayakan adingan..Do'akan kedua Mempelai Berbahagia dan Kekal hingga ke akhir hayat.. Tahniah dan terima kasih..
kkt 8

kkt 9

kkt 10

kkt 14

kkt 12-1

13

kkt 5

kkt 6

Moh kite ke outing Victoria & Szeto seterusnya dalam:- Digitalku







2 comments:

  1. Im proud of u Vic n Szeto! U memang pandai bergambar.. U're so beautiful on ur wedding day. Psst.. Boleh pinjam tak baju songket putih tu? Cantik lah.. Aku pun tak lama lagi nak kahwin nie.. Hehehe

    ReplyDelete
  2. eg azman... tau tak per.. kikiki.. tangkaplah gambar dgn abg man.. huhuhu.. lawa kan? sabar juga orang nye~~!! sesuai dgn harga nya, insyaAllah..
    abg man mesti kembang.. ahahaha..
    hmmm.. suka nya melihat gambar kahwin sendiri... ^^.. tq abg man atas jasa baik n kerjasama dari abg man.. semoga semakin bertambah hebat~~

    ReplyDelete